Търсене

петък, 1 септември 2017 г.

Scrappin 4 fun

           
       Днес е първият ми ден като официален член на Дизайнерския тим на Scrappin 4 fun challenges. Много съм щастлива, че бях приета в този мил екип. Картичката за новото предизвикателство Different techniques, която направих е сватбена. Моята идея в случая е да представя цветя, направени с различни материали и техники. Цвете от зебло със зашито дървено копче, цвете от фоумиран, цветя с печат с шаблон за рязане и релеф, оцветени с алкохолни маркери и цветенце от памучна хартия с алкохолни мастила, подаръче от Marie. За украса съм използвала и канап и памучна и златиста лента и перо от Фазан. Рамката от бирен картон е дистресвана и напръскана със златиста акрилна боя. Дизайнерската хартия е едно от скъпите ми подаръчета от KalySto. А надписът е правен със спасяващия ме при липса на принтер печат, закупен от Лидъл.
           Насладете й се и Вие.

       


Спонсор на предизвикателството е fabrikafantasy

Няма коментари:

Публикуване на коментар